Caldes aprofita el confinament per promocionar el seu patrimoni a les xarxes

Espai Aquae
Espai Aquae de Caldes de Malavella. Foto: laselva360

L’oficina de turisme de Caldes de Malavella ha llençat una campanya de comunicació a les xarxes socials per contribuir a passar les dures hores de confinament pel coronavirus i, de pas, promocionar el patrimoni del poble. La campanya es difon a Twitter, Facebook i Instagram amb les etiquetes #coneixCaldes #caldesdemalavella #stayintouch i #iwillsurvive.

La campanya està estructurada en dues accions. La primera porta per nom “Cada dia, el nostre bon dia” mitjançant la qual es comparteix a Twitter, Facebook i Instagram una fotografia del patrimoni de Caldes al mateix temps que es difon un missatge de tranquil·litat i d’optimisme per aquesta situació excepcional. També s’informa que l’oficina de turisme fent atenció telefònica tot i estar tancada al públic.

La segona acció consisteix en fer un concurs de coneixement del patrimoni de Caldes, anomenat “Secrets de Caldes” i vinculat amb els recursos patrimonials. L’objectiu d’aquesta segona acció és incentivar la descoberta de racons desconeguts.

Està obert a tots aquells internautes que visualitzin els vídeos publicats en el canal de youtube de l’Oficina de Turisme de Caldes i que responguin correctament a deu preguntes sobre el seu contingut. El premi consisteix en dos circuits termals, un a cada balneari del municipi.

La durada de la campanya està plantejada per a vint dies amb la possibilitat que es pugui allargar en el temps en funció de la durada del confinament.

Sigues el primer/a en comentar

Respon

Tu dirección de correo no será publicada.


*


*