
L’empresa blanenca Grup Ros, dedicada a la distribució de peix fresc, ha fet una donació de 2.000 guants de nitril, 1.000 davantals de polietilè, 4.000 còfies de polipropilè i 4.000 maniguets de polietilè.
En total són 11.000 peces d’un sol ús que van destinades a l’Hospital Doctor Josep Trueta de Girona i als dos Centres d’Atenció Primària de Blanes com a resposta a la situació d’emergència sanitària causada pel Covid-19.
Salvador Ros Borraz, adjunt a gerència de Grup Ros ha explicat que “ara més que mai tots hem de donar el millor de nosaltres, sobretot el teixit empresarial que, tot i viure moments difícils en l’àmbit econòmic, no pot obviar que ara l’important és la salut de les persones. Cadascú en el nostre entorn podem col·laborar i és per això que fem aquesta donació”.
Sigues el primer/a en comentar