La Generalitat continua apostant per la prolongació de la C-32 fins a Lloret

Aturem C32
Pancarta de la plataforma Aturem C32. Foto: Plataforma.

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha tret a exposició pública el nou estudi informatiu i el nou estudi d’impacte ambiental del prolongació de la C-32 fins a Lloret de Mar.

Segons expliquen des del Departament en un comunicat, els dos estudis complementen i completen l’anterior introduint nous conceptes assenyalats pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. De fet, el Tribunal va fer aturar les obres ara fa just un any per diverses deficiències en el estudi d’impacte mediambiental.

La Generalitat continua apostant per una carretera d’un carril per sentit per enllaçar el final de l’actual autopista amb la C-63 a Lloret de Mar i un ramal per connectar amb la Gi-682, la carretera de Lloret de Mar.

L’obra, però, compta amb una forta oposició. Per una part l’Ajuntament de Blanes s’ha mostrat contrari a la prolongació de l’autopista pel seu terme municipal i la plataforma Aturem la C-32 porta anys pressionant per tal que s’estudiïn altres alternatives per solucionar els problemes de mobilitat a la Costa Brava Sud.

Sigues el primer/a en comentar

Respon

Tu dirección de correo no será publicada.


*


*